Press release for Belgium Office

ATC Air Trade Centre zet zijn groei voort op de Belgische markt, als fabrikant van luchtbehandelingsunits, ventilatiesystemen in parkeergarages en ventilatoren.

Als fabrikant van duurzame HVAC-oplossingen komt ATC Air Trade Centre op de Belgische markt. We ontwikkelen en produceren energie-efficiënte en hoogwaardige luchtbehandelingsunits evenals aanverwante producten.

Belgium Office

ATC Air Trade Centre, is erg trots om de opening van haar kantoor in België aan te kondigen. Wij helpen u graag met het ontwerpen van Eurovent gecertificeerde luchtbehandelingsunits volgens de laatste ERP-richtlijnen. Voor ondergrondse parkeergaragesystemen zijn we een fabrikant met A tot Z oplossingen. Van ondersteuning bij het ontwerp, eigen productie van alle onderdelen, een CFD rapportage tot uiteindelijk ondersteuning bij een rooktest en inbedrijfstelling van het systeem. Om de kwaliteit van de binnenlucht en de gezondheid te maximaliseren staat ons team klaar om de Belgische markt te voorzien van onze hoogwaardige producten en diensten.

‘HEALTH THAT CREATES TRUE HAPPINESS AND SUSTAINABILITY “, zegt Gebro Kılıç, Group Managing Directeur van ATC Air Trade Centre Group. Dit is ook waar de kraanvogel, onze metafoor, symbool voor staat. Als fabrikant richten we ons vooral op klanttevredenheid, milieu en de gezondheid van binnenruimten. Onze toestellen worden ontwikkeld en geproduceerd met uitzonderlijke aandacht voor kwaliteit, maar ook aan gebruiksvriendelijkheid bij de installatie en het onderhoud wordt gedacht.

Steven Gobert, aandeelhouder van ATC Air Trade Centre BV en eigenaar van Goveco zegt: “Goveco verdeelt reeds met succes de producten van ATC en andere top HVAC fabrikanten uit Europa wereldwijd. Ik ben erg trots het concurentiele en kwalitatieve assortiment van ATC-producten en diensten in ons thuisland te mogen introduceren.”

We zijn verheugd om de hoogwaardige luchtbehandelingsproducten van ATC Air Trade Centre in België te verdelen. De Belgische focus zal vooral liggen op de kwaliteit van de binnenlucht en het milieu. We zijn klaar om een stabiele en langdurige relatie met onze klanten aan te gaan! ” Zegt Carl Reynaert, Managing Director van ATC Air Trade Centre BV, die het Belgische ATC-kantoor gevestigd in Wetteren zal leiden. Vandaar zal hij en zijn team de ATC-producten in België verdelen over de taalgrenzen heen.

Belgium Office

Met kennis van zaken ontwerpen en produceren we producten en oplossingen voor de HVAC markt. Door onze ervaring en het voortdurend streven naar perfectie zijn we een uitstekende lange termijn partner voor uw klimaatproducten en oplossingen.

Meer informatie:
ATC Air Trade Centre BV